Turgruppa fra Selbu sykehjem og omsorgsboliger

Hver onsdag kl. 11 inviterer turgruppa fra Frivilligsentralen til hyggelige turer for beboerne på Selbu sykehjem og omsorgsboligene i sentrum.

Vi tar en liten runde i sentrum, og etterpå samles vi på Åbiten for kaffe, vafler og allsang!
Av og til går turen til flotte nærområder – og hver vår besøker vi Gapahuken på Kvellohaugen.

Vil du bli med som frivillig eller vite mer? Ta kontakt med Frivilligsentralen!

Neste Turgruppa fra Selbu sykehjem og omsorgsboliger

Dato Kl. Tittel Sted
Ons 24.06 11:00 Turgruppa - siste fellestur før sommeren!
2026 © Selbu frivilligsentral