11.00 - 13.00: Turgruppa - siste fellestur før sommeren! Turvenner kommer for å gå tur sammen med beboere i omsorgsboligene, sykehjemmet og andre som ønsker seg en tur ut. Etterpå er det allsang og kaffe på Åbiten:-)