Onsdag 24 Juni
Kl. 11:00 - 13:00
Turgruppa - siste fellestur før sommeren!
Turvenner kommer for å gå tur sammen med beboere i omsorgsboligene, sykehjemmet og andre som ønsker seg en tur ut. Etterpå er det allsang og kaffe på Åbiten:-)

Vi tar en liten runde i sentrum, og etterpå samles vi på Åbiten for kaffe, vafler og allsang!
Av og til går turen til flotte nærområder – og hver vår besøker vi Gapahuken på Kvellohaugen.

Vil du bli med som frivillig eller vite mer? Ta kontakt med Frivilligsentralen!

Flere kalenderoppføringer
2026 © Selbu frivilligsentral